کرج | جلسه کارگروه برنامه های هفته سلامت روان در بهزیستی شهرستان کرج برپا شد

روز شنبه چهاردهم مهرماه بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی هفته سلامت روان،کارگروه درون سازمانی هفته سلامت روان به ریاست "فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج،معاونین تخصصی،مسئول اورژانس اجتماعی و کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی شهرستان کرج در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج هفته سلامت روان را فرصتی مغتنم و ارزشمند در جهت توسعه خدمات رواشناختی در راستای ارتقاء سلامت روان فرد،جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد:بمنظور ایجاد مداخلات مؤثرتر تشکیل کارگروه های متعدد تخصصی جهت تولید محتوا،بروزرسانی محتوای آموزشی،نیاز سنجی آموزشی،استفاده از ظرفیت صدا و سیما و شرکاء اجتماعی مرتبط امری ضروری و مؤثر است.

کارشناس امور پیشگیری بهزیستی شهرستان کرج شعار هفته سلامت روان امسال را "سلامت روان در محیط کار" با مضمون «وقت آن است که سلامت محیط کار را در اولویت قرار دهیم » عنوان کرد و بر ضرورت برگزاری برنامه هایی با محتوای فرهنگی و آموزشی غنی با محوریت شعار هفته باهدف ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان،عموم مردم و جامعه هدف سازمان تأکید کرد.

در ادامه هریک از حوزه های تخصصی حاضر در جلسه به ارائه برنامه پیشنهادی مورد نظر خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و بحث و تبادل نظر در این خصوص صورت پذیرفت.

گفتنیست برگزاری همایش با محوریت سلامت روان،برگزاری کارگاههای آموزشی روانشناختی مرتبط با حوزه سلامت روان،برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کارکنان،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات حوزه سلامت روان از طریق برنامه های صدا و سیما،اجرای برنامه های مشترک هفته سلامت روان با همکاری و مشارکت سایر دستگاههای اجرایی از جمله برنامه های پیشنهادی ارائه شده در این کارگروه بود.

کد خبر 118837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد